بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عذرخواهی نکونام از داور بازی استقلال _سپاهان

http://upload.tehran98.com/images/qbsr7w08va4nltjg51.jpg

جواد نکونام که در لحظات پایانی بازی استقلال مقابل سپاهان توسط سعید مظفری زاده از بازی اخراج شد،پس از این مسابقه از اینکه به داور بازی اعتراض کرده است از وی عذرخواهی کرد. وی در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال هم ضمن تایید این خبر تاکید کرد که مظفری زاده از داوران شایسته کشورمان است.

بزرگترین پیروزی:جز این از کاپیتان تیم ملی ایران انتظار نمی رود!
اما باید به جواد و هر فوتبالیست دیگری حق بدهیم که با فحاشی یک عده تماشاگر بی فرهنگ به خانواده هاشون تمرکز خود را از دست ندهند و زیر باران فحش مثل یک بازیکن عادی بهترین عملکرد را داشته باشند.هر چقدر هم با تجربه و میدان دیده هم باشی،باز هم رگ غیرت و تعصب ایرانی بودنت اجازه هتاکی و بی حرمتی به خانواده ات  را نمی دهد.
باید این نکته را هم متذکر شویم که مظفری زاده در اخراج جواد نکونام مقدار بسیار زیادی فریب تمارض بازیکنان سپاهان را خورد و نکونام حرکتی که باعث اخراج وی شده باشد در میدان انجام نداده بود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1391برچسب:اشتباهات داوری,سعید مظفری زاده,جواد نکونام,فحاشی تماشاگران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com